Reprise, Matterkind ja Kinesso yhdistyivät uudeksi kokonaisuudeksi

Feb 9, 2024 | Uutiset

IPG Mediabrandsin sisällä aikaisemmin omina brändeinään toimineet Reprise, Matterkind ja Kinesso yhdistettiin uuden KINESSO-brändin alle syksyllä 2023. Vanhojen yksiköiden osaaminen ja tutut osaajat ovat asiakkaidemme käytössä aivan kuten ennenkin, joskin uusin sähköpostiosoittein ja allekirjoituksin.

Uuden KINESSOn myötä erityisosaamisemme on nyt entistä yksinkertaisemmassa ja tehokkaammassa paketissa valmiina palvelemaan asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti. Tuttuun tapaan osaksi asiakastiimejä integroidut spesialistimme varmistavat erinomaisen suunnittelun, ostamisen ja älykkään datan sekä teknologian hyödyntämisen nyt ja tulevaisuudessa.

KINESSO-tiimin osaamisalueisiin lukeutuvat mm.:

  • Ohjelmallinen ostaminen
    • Display-mainonta
    • Video, CTV
    • Audio
    • pDOOH
    • Natiivi
  • Sosiaalisen median mainonta kaikissa alustoissa
  • Hakukonemarkkinointi (SEM)
    • Hakusanamainonta (SEA)
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Data ja teknologia
    • Verkkoanalytiikka ja BI-ratkaisut
    • Dynaaminen mainonta ja tuotesyötteiden hallinta
    • Mainosteknologiakyvykkyyksien rakentaminen ja konsultointi

Näiden lisäksi tiimimme on valmis tukemaan sinua myös muissa mahdollisissa markkinoinnin, kohdennetun mainonnan tai datan ja teknologian hyödyntämisen haasteissa. Ota yhteyttä, niin etsitään yhdessä ratkaisu nykyiseen tai vielä määrittelemättömään kysymykseesi.